I am a seeker. I'm still trying to find a place where dreams come true. & Chystám motivační článek before i die :).

pátek 31. srpna 2012

Inspiriting Wishlist

I. Černé sandále z Deichmannu na malilinkatém podpadku - vážně se mi moc líbí ;D
II. Hnědá taška z Tally Weijlu - ve skutečnosti je větší, něž se zdá být podle obrázku (ne nemyslela jsem, že je v životní velikosti :D) a navíc, ta barva!
III. Hnědé botky z Pull&Bearu nádherně ladící z již zmiňovanou taškou - na podzim jako udělané
IV. Béžové boty z Pull&Bearu s roztomilou třásničkou - vážně se mi líbí ta trásnička
V. Světloulince růžové boty z Pull&Bearu na podpadku - snad ani nemusím psát důvod :D
VI. Obyčejné jeany z H&Mka - vzhledem k tomu, že se moje boží obyčejné jeany jaksi při praní srazily, tak nutně potřebuju nové :/
VII. Nějaké pěkné tílko z H&Mka - ty barvy! Prostě si nemůžu pomoct..
VIII. Cardigan z H&Mka - samozřejmě, bych je chtěla všechny :D, ale bohužál mi mé nic-kapesné nedopřeje je vlastnit všechny, určitě ne v nejbližší době. Takže si je chci koupit v tomto pořadí: bílý, béžový a černý.
IX. Černá čepka z H&Mka - nemám žádnou normální čepici :/
X. Extra levné sukně z Pull&Bearu - jestli je budou mít, tak si nějakou určitě koupím..


XI. Mikča z H&Mka - nějaká obyčejná mikina by se mi fakt hodila
XII. Pyžámko z H&Mka - táák roztomiloučké :3
XIII. Černé tenisky z H&M - poslední dobou postrádám černé boty..
XIV. Žluťounká mikča z Pull&Bearu - cena
XV. Tričko-top-podprsenka z Pull&Bear - už extrémně dlouhou kroužím u všech obchodů a hledám nějakou takovouhle tričko-top-podprsenku pod vytahanější tílka. V téhle barvě je nehorázně supro božácká! :D
XVI. Černé tričko z Pull&Bearu s dírama na ramenech - nikdy jsem si nic podobného nezkoušela, protože jsem vždycky k podobným triřkům chovala silný odpor, ale teď tak nějak v horečce z Pretty Little Liars (Spencer ♥♥ a její styl) se mi líbí.
XVII. Růžové šaty z MANGA s menší dírou na zádech - na první pohled jsou strašně jednoduché, ale na druhý zase strašně propracované :D (plácám, achjo)
XVIII. Šátek z Bershky s ptáčkama - něco podobného sháním už dloouho :D
XIX. Tepláky z Pull&bearu - do tělocviku, nebo jen tak na doma :)

Žádné komentáře:

Okomentovat